محصولات مرتبط

توضیحات

اسپری ضد کک و کنه حیوانات پرسا

اسپری ضد کک و کنه حیوانات پرسا

اسپری ضد انگل پرسا بر اساس با جدیدترین مطالعات جهت مبارزه و از بین بردن انگل های خارجی پوست سگ و گربه مانند کک و کنه در شرکت پرسا فرموله شده است. این اسپری حاوی دو جزء فعال فیپرونیل و پر مترین می باشد. فیپرونیل که یک ضد انگل موضعی است، از طریق چربی پوست و فولیکول های مو در سطح بدن پخش شده و ۲۴ ساعت پس از استفاده تمامی کک و کنه های سطح پوست را نابود می کند. همچنین پرمترین یک ضد انگل با ماندگاری طولانی است که تا حدود ۵ هفته حیوان خانگی شما را از گزند کک و کنه محافظت می کند و هیچ ضرری برای حیوان شما ندارد.

معرفی کنه و مبارزه با کنه

کنه‌ها از حشرات کوچک انگلی هستند و با چسبیدن به پوست حیوان از خون پستانداران تغذیه میکنند و حتما شما با شانه کردن روزانه میتوانید پوست حیوان را نیز بررسی نمایید و توجه داشته باشید که این حشره ممکن است به صورت طولانی بر روی پوست حیوان زندگی کند، یکی از علایم کنه خاروندن بیش از حد حیوان است.

نحوه استفاده

برای استفاده بهتر از اسپری ضد کک را به صورت یکنواخت از فاصله ۱۵ تا ۲۰ سانتی متری روی بدن حیوان اسپری فرمایید و از یرخورد اسپری با چشم حیوان جلوگیری به عمل اورید و سپس مو های حیوان را شانه و یا به وسیله کنه گیر شانه کنید ، لازم به ذکر است اسپری ضد کک و کنه حیوانات پرسا نیازی به ابکشی ندارد.

برند پرسا علاوه بر داشتن سال‌ها تجربه در این صنعت، برای نیل به این هدف از متخصصان جوان، پویا و خلاق نیز در تیم خود بهره می‌برد.این برند با تکیه بر دستاوردهای تحقیقاتی، تأکید خاصی بر پژوهش، توسعه و کیفیت بالا در تولید هر یک از محصولات خود دارد. این شرکت با تولید محصولات متنوع در زمینه حیوانات خانگی توانسته است جز پیشگامان این صنعت در کشور شود و با قدرتی بیش از گذشته با حمایت مشتریان و بهره‌گیری از علم روز دنیا و تجارب کسب شده سعی در توسعه و گسترش کار خود دارد و به طور مداوم در حال به روز رسانی آزمایشگاه های پژوهشی خود می‌باشد.

 

اطلاعات بیشتر

وزن 300 g

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری ضد کک و کنه حیوانات پرسا ۲۵۰ سی سی کد ۶۴۱”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

شناسه محصول: 641