غذای خشک گربه با دستگاه گوارش حساس رویال کنین وزن ۲ کیلوگرم تاریخ ۲۰۲۳/۰۶ کد ۵۶۷

Royal Canin Sensible Cats Food

توضیحات

غذای خشک گربه با دستگاه گوارش حساس رویال کنین

غذای خشک گربه با دستگاه گوارش حساس رویال کنین

Royal Canin Sensible Cat Food برخی از گربه‌ها دارای سیستم گوارشی حساسی هستند و برخی مواد غذایی می‌تواند برای آنها مشکلات گوارشی همچون مدفوع نرم و شل ایجاد نماید. تغییر رژیم غذایی و استفاده از غذاهایی که مخصوص گربه‌هایی با سیستم گوارشی حساس فرموله می شوند و می توانید با استفاده از این نوع غذای خشک گربه رویال از مشکلات معده در گربه جلوگیری کنید. غذای گربه سنسیبل رویال کنین با داشتن مواد مغذی غذایی کامل و متعادل و سازگار با دستگاه گوارشی گربه‌ها می‌باشد. این محصول مناسب گربه‌های بالغ بالای ۱۲ ماه با فرمولاسیون خاص و فاقد هرگونه مواد حساسیت زا دستگاه گوارش گربه را تقویت نموده و سبب بهبود عملکرد آن و فرایند هضم می‌گردد. غذای خشک مخصوص گربه گوارش حساس در برند رویال کنین مدل Sensible متشکل از مواد و پروتئین‌هایی است که قابلیت هضم و جذب بالایی دارند. و همچنین با داشتن ترکیبات پروبیوتیکی به متعادل شدن فلور روده کمک می‌کند.

غذای خشک گربه گوارش حساس

غذای خشک گربه با دستگاه گوارش حساس رویال کنین مدل سنسیبل غذایی با کیفیت و غنی از پروتئین حاوی ۳۳% پروتئین، ۲۲% چربی ، ۲%فیبر ، ۵٫۵% رطوبت می‌باشد. این محصول با داشتن میزان متعادلی از مواد معدنی به حفظ سلامت دستگاه ادراری و گوارشی گربه کمک می کند.. همچنین تنوع در فرم و اشکال دانه‌های آن به همراه عطر و طعم فوق العاده (طعم مرغ) آن را به غذایی جذاب برای گربه‌ها حتی گربه‌های بد غذا تبدیل نموده است. کالری و میزان انرژِی بالای غذای سنسیبل رویال کنین با کاهش میزان حجم غذای مورد نیاز گربه به دستگاه گوارش گربه کمک می‌نماید.

میزان و نحوه مصرف غذای خشک گربه بالغ با دستگاه گوارش حساس

شما می‌توانید غذای خشک گربه رویال کنین مدل Sensible را در بسته بندی ۲کیلوگرمی از پت شاپ پتزی تهیه نمایید.  دقت نمایید پس از رفع علایم ناشی از حساسیت غذایی و بهبودی کامل، تا مدتی مصرف این محصول را ادامه دهید.

غذای خشک گربه حساس

ترکیبات غذای خشک گربه رویال کنین

ترکیبات: پروتئین مرغ خشک شده، برنج، چربی های حیوانی، پروتئین گیاهی ایزوله شده، آرد گندم، پروتئین های حیوانی هیدرولیز شده، ذرت، گندم، گلوتن ذرت، مخمرها و مشتقات آن، تفاله چغندر، مواد معدنی، روغن ماهی، الیاف گیاهی، روغن سویا، فروکتولیگوساکاریدها، ترکیبات نگهدارنده، آنتی اکسیدان ها.

مواد معدنی: زینک، سلنیوم، ید، مس، منگنز

ویتامین‎ها : ویتامین A، D، E، C، K، ویتامین‌های گروه B: B1 ، B12، B6، بیوتین، فولیک اسید، کلسیم پانتوتنات، نیاسین

      

 

اطلاعات بیشتر

وزن 2000 g

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “غذای خشک گربه با دستگاه گوارش حساس رویال کنین وزن ۲ کیلوگرم تاریخ ۲۰۲۳/۰۶ کد ۵۶۷”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

شناسه محصول: 567