توضیحات

تشویقی مغزدار گربه

تشویقی گربه

تشویقی مغزدار گربه برند جیم کت Gimcat مدل NUTRI POCKETS JUNIOR MIX یک نوع تشویقی مغزدار گربه است که از سه طمع پنیر و شیر و ماست تهیه و میکس شده است. تشویقی‌ها خوراکی‌هایی بسیار خوش طعم و متنوع برای گربه‌ها هستند که در جهت آموزش گربه یا به عنوان میان وعده می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. تشویقی‌های سری GIMCAT NUTRI POCKET ، تشویقی های ترد مغزدار و بسیار لذیذ هستند که از طمع های مختلف تهیه شده اند. تشویقی گربه بالغ جیم کت ترکیبی کامل از ویتامین‌های ضروری و سنبل الطیب (کت نیپ) و دارای مقادیر بالای پروتیین است که محصولی ایده‌آل برای تقویت سیستم ایمنی گربه شما محسوب می‌شود. تشویقی گربه جیم کت حاوی ۳۱% پروتئین است و متشکل از غلات، گوشت و مشتقات گوشت، روغن و چربی، پروتئین گیاهی، مخمرها، ماهی و مشتقات ماهی، مشتقات گیاهی (سنبل الطیب خشک  ۰٫۵%) ، تخم مرغ و شیر و محصولات لبنی و مینرال‌ها می‌باشد. این محصول غنی شده با ویتامین‌های ضروری همانند ویتامین D3، E، A می‌باشد. این محصول فاقد شکر و رنگ و افزودنی‌های مصنوعی است..

تشویقی مغزدار گربه جیم کت

تشویقی جیمکت , Gimcat Cat treat از لبنیات تهیه شده است و غنی از کلسیم می باشد که برای تامین ویتامین و تائورین گربه های جوان کمک شایانی میکند.  برند جیم بورن ، Gimborn در تولید تشویقی گربه از مواد نگهدارنده استفاده نکرده است لذا بسیار لذیذ برای گربه ها تهیه شده است.

نحوه مصرف تشویقی

طبق توصیه شرکت جیم کت آلمان شما می‌توانید با توجه به دوز مشخص شده روی محصول روزانه حداکثر ۲۰ عدد به گربه خود بدهید. هنگام مصرف تشویقی بهتر است آب کافی در دسترس گربه خود قرار دهید تا در حین یا بعد از خوردن تشویقی بتواند از آن بیاشامد.

معرفی برند جیم بورن

شرکت جیم بورن که محصولات جیم کت و یا جیم داگ را در حال حاضر تولید میکنند ، در ابتدا به عنوان یک شرکت دارویی در سال ۱۸۵۵ تاسیس گردید و در عرض ۵۰ سال به یکی از موفق‌ترین و شناخته شده‌ترین برندها در حوزه تولید محصولات تخصصی حیوانات خانگی تبدیل شد. این شرکت تولیدکننده و توسعه دهنده اسنک‌ها و مکمل‌های سگ و گربه با بالاترین کیفیت است که تحت برندهای Gim Cat و Gim Dog شناخته میشود. همچنین علاوه بر تولید محصولات غذایی مخصوص سگ و گربه، برند جیم بورن در طول سه دهه توانسته است خاک گربه به نام BioKats با بالاترین کیفیت در مقایسه با محصولات مشابه تولید کند.

جیم کت آلمان

شرکت جیم بورن یکی از معتبرترین شرکتهای بین المللی است که محصولات خود را به بیش از ۵۰ کشور جهان از جمله آلمان، هلند، فرانسه، ایالات متحده و چین صادر می‌کند. وجه تمایز این برند نسبت به دیگر برندها درک عمیق آن از نیازهای حیوانات خانگی و صاحبانشان می‌باشد. این شرکت دارای واحد تحقیق و توسعه برای محصولات جیم کت ، جیم داگ و خاک گربه است که وظیفه توسعه و پیاده سازی نوآوری‌های جدید در زمینه تولید این محصولات دارد.

برند جیم بورن جز شرکت‌های پیشگام در زمینه افزودن ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز برای سلامت گربه و سگ به اسنک و غذاهای مخصوص به آنهاست و توانسته است برای اولین بار شیر گربه بدون لاکتوز تولید نماید.  همچنین شرکت جیم بورن در کلیه اسنک‌های خود از مواد اولیه‌هایی که برای انسانها نیز مناسب است استفاده می‌نماید. این برند برتر در زمینه تولید مکمل سگ و گربه و اسنک‌ مخصوص سگ و گربه با خاصیت درمانی با استفاده از تکنولوژی به روز دنیا و نظارت مستمر بر فرایند تولید موفق به دریافت گواهی‌نامه DIN ISO 9001  شده است که گواه بر کیفیت بالای محصولات این شرکت می‌باشد.

خرید تشویقی گربه

گربه هایی که در منزل نگهداری میشوند به دلیل تحرک کمتر و همچنین سپری کردن زمان بیشتری دور از آب هوای بیرون از منزل مستعد چاقی و افسردگی هستند شما با کمک اسباب بازی گربه و همچنین تشویقی گربه با صرف کردن زمانی جهت بازی با حیوان از بروز این دو مشکل جلوگیری نمایید.

انواع تشویقی گربه

تشویقی گربه به شکل های مختلف خشک مانند تشویقی مدادی گربه و تشویقی تر مانند بستنی گربه تهیه می شوند، شما عزیزان با مراجعه به بخش تشویقی گربه در سایت پت شاپ پتزی میتوانید مدل ها و برند های مختلف را مشاهده و خریداری فرمایید.

 

اطلاعات بیشتر

وزن 60 g

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تشویقی مغزدار گربه جوان میکس لبنیات برند جیم کت ساخت آلمان بسته ۶۰ گرمی ۲۰۲۳/۰۵کد ۳۷۶”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

شناسه محصول: 376