محصولات مرتبط

توضیحات

توالت گربه

ظرف دستشویی گربه

عمل دفع گربه خارج از خاک مشکلی آزاردهنده برای صاحبان آن هاست . بهترین راهکار برای حل این مشکل تهیه ظرف دستشویی گربه می باشد.البته شایان ذکر است گربه ها به صورتی ذاتی تمایل دارند تا بر روی خاک و یا شن دستشویی کنند که خاک های گرانولی شبیه سازی شده این شن است که قادر به جذب رطوبت است. با در نظر گرفتن نکاتی از قبیل مکان قرار دادن ظرف توالت گربه و مشاهده و بررسی رفتارهای گربه می توان مکان دستشویی گربه را کنترل کرد .

بهترین ظرف خاک گربه

ظرف توالت گربه باید بیشتر از طول بدن گربه از ابتدای دم تا سر باشد. گربه‌ ها ظرف های کوچک را برای دستشویی کردن انتخاب نمی کنند. معمولا ظرف دستشویی گربه به دو صورت ظرف خاک گربه قابدار  مدل سر باز و ظرف دسشویی مسقف گربه ساخته میشوند. در صورتی که گربه شما از نظر فیزیکی سالم است نیازی به استفاده از ظرف با لبه های کوتاه نمی باشد بنابراین شما میتوانید با مشاهده انواع ظرف دستشویی گربه در دسته بندی محصولات نظافت گربه ظرف مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

تعویض خاک ظرف دستشویی گربه

با توجه به این که خاک گرانولی گربه رطوبت را جذب میکند زمانی که گربه عمل دفع را انجام میدهد آن ناحیه در خاک گربه به شکل توده جمع میشود که بایستی به کمک بیلچه گربه به صورت روزانه جمع آوری شوند و هر زمان که سطح حاک ظرف از ۴ سانتیمتر کمتر شد بایستی به ظرف خاک جدید اضافه نمود و همچنین توصیه میگردد ، حداکثر هر چند روز و یا هفته ایی یک یا دو بار  خاک بستر گربه را تعویض کنید. قسمت های گلوله شده باید روزانه جمع کنید تا خاک گربه و همچنین محیط خانه بو نگیرد. گربه ها به محل دستشویی خود بسیار حساس هستند ازین رو ظرف دستشویی گربه نباید بوی خاصی از قبیل مواد شوینده یا بوی پلاستیک بدهد.

در صورتی که گربه شما از ظرف توالت گربه استفاده نمی کند باید بخاطر داشته باشید  گربه ها بی دلیل در خارج از خاک خود دستشویی نمی کند، گاهی این مسئله می تواند ناشی از دلایل مختلف از قبیل موارد ذیل باشد:

  • شروع بیماری های گربه
  • قرار دادن ظرف در جای نا مناسب
  • کمبود خاک در ظرف
  • وجود بوی نامناسب

ظرف مناسب دستشویی گربه

این ظرف گربه از دو قسمت ظرف و قاب ظرف تشکیل شده است که کاملا قابل شستشو است و از پلاستیک با کیفیت بدون بو ساخته شده است. در این ظرف توالت گربه قاب به طوری طراحی شده است که باعث می شود خاک گربه به بیرون از ظرف ریخته نشود و زمانی که گربه از ظرف خارج میشود خاک از کف پای آن بوسیله پله مشبک جدا شود.

ابعاد کالا :

  • عرض: ۴۰ سانتی متر
  • طول: ۵۸ سانتی متر
  • ارتفاع:  ۱۹ سانتی متر

اطلاعات بیشتر

وزن 7000 g
ابعاد 58 × 40 × 19 cm

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ظرف توالت گربه قابدار با پلاستیک با کیفیت زرد ابعاد ۵۸*۴۰*۱۹ سانتی متر کد ۳۶۳”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

شناسه محصول: 363