کیف حمل فضایی سگ و گربه برند دنیل مدل رز رنگ بنفش روشن کد ۳۵۴

Dog and Cat Carrier

توضیحات

کیف حمل فضایی گربه

کیف حمل سگ و گربه

کیف فضایی حمل سگ و گربه یکی از مواردی که در هنگام خرید اقلام مورد نیاز برای نگهداری حیوانات خود باید آن را در نظر داشته باشید باکس حمل سگ ، کوله حمل حیوانات برای جابجایی حیوان خود در خارج از خانه است. در مواردی همچون سفر، بردن حیوان به دامپزشکی یا گردش شهری شما نمی‌توانید سگ یا گربه خود را در جعبه، سبد پیک نیک یا بغل خود نگهداری کنید چرا که رفتار آنها در خارج از منزل کاملاً می‎تواند متفاوت باشد و با عوامل کوچکی همچون صدای بوق ماشین یا یک ترمز ناگهانی مضطرب و هیجان زده شوند و اقدام به پرش یا فرار کنند. بنابراین باکس حمل حیوانات ، کوله حمل سگ و گربه به عنوان وسیله ایی ایمن و راحت برای جابجایی بسیار مورد توجه صاحبان حیوانات خانگی است.

کوله حمل حیوانات

کوله حمل سگ و گربه برای جابجایی سگ‌های کوچک و گربه ها گزینه بسیار مناسبی است و مزیت کیف حمل حیوانات در مقایسه با باکس‌ استاندارد حمل حیوانات وزن کمتر، سبکی و انعطاف پذیری آنهاست و همچنین قیمت آنها نیز مناسب‌تر می‌باشد و ظاهر بسیار شیکی دارد. کیف‌های حمل سگ و گربه جای کمتری می‌گیرند و حتی در برخی مدلها آنها را پس از استفاده می‌توانید تا کنید . اما از این کیف‌ها به عنوان خانه سگ یا خانه گربه به دلیل فضای کمتر نمی‌توانید استفاده کنید.

کیف حمل گربه دنیل

کیف حمل گربه دنیل مدل رز با طراحی شیک و زیبا از برزنت بسیار با کیفیت تهیه شده است . لایه داخلی کیف از الیاف طبیعی و ضدحساسیت پوشیده شده است که بسیار لطیف می باشد. در داخل و زیر کیف بالشتی برای نشیمن حیوان طراحی شده است

کیف حمل فضایی حیوانات

این کیف حمل گربه به طوری طراحی شده است که هوا به راحتی جریان دارد و حیوان از شیشه کیف میتواند محیط بیرون را تماشا کند و داخل کیف نیز فضا برای چرخیدن حیوان وجود دارد. برزنت روی کیف با یک دستمال مرطوب به راحتی تمیز میشود و داخل کیف یک لید قرارداد که قلاده میتوانید متصل کنید و به کمک آن میتوانید از پریدن و فرارکردن حیوان در صورت نیاز جلوگیری کنید.

از نقاط قوت کیف حمل سگ و گربه دنیل می‌توان به این موارد اشارنمود:

  • قابلیت اتصال قلاده حیوانات به کیف؛ که از پریدن ناگهانی حیوان شما به خارج از کیف جلوگیری می‌کند.
  • طراحی کیف حمل فضایی سگ به صورتی که جریان هوا در آن وجود داشته و حیوان دچار کمبود اکسیژن نمی‌شود.
  • امکان مشاهده سگ یا گربه خود در داخل کیف.
  • وزن کم که جابجایی را برای شما و حیوان آسان می‌نماید.

خرید کیف حمل فضایی سگ و گربه

کیف حمل سگ برند دنیل در مدل رز در رنگ بندی متنوع در پت شاپ پتزی موجود است. این کیف برای سگ های کوچک و گربه ها مناسب است.

انواع کیف حمل حیوانات

دوستان عزیز میتوانید با مراجعه به قسمت وسایل حمل حیوانات در وب سایت فروشگاه پت شاپ پتزی مدل های مختلف را مشاهده و خریداری فرمایید.

 

اطلاعات بیشتر

وزن 6001 g
ابعاد 48 × 25 × 28 cm

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیف حمل فضایی سگ و گربه برند دنیل مدل رز رنگ بنفش روشن کد ۳۵۴”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

شناسه محصول: 354