توضیحات

خانه چرمی سگ

خانه سگ مدکاو

حیوانات نیز مانند همه انسان ها نیاز به استراحت دارند و در زمان استراحت تمایل دارند تا در جایی پنهان شوند و حس قلمرو داشته باشند، این خانه سگ مناسب سگهای کوچک مانند نژاد پامرانین می باشد.این خانه مخصوص سگ از چرم با کیفیت مصنوعی تهیه شده است و دیواره های آن به وسیله چسب های پارچه ایی خلبانی به هم متصل میشوند و هر زمان که نیاز بود به راحتی قابلیت جا به جایی و یا نظافت دارد. در داخل این خانه چرمی سگ یک عدد بالشت با پارچه مخمل تهیه شده است که کوچولوی شما میتواند بر روی آن استراحت کند. جنش چرم و الیاف این خانه سگ مدکاو هیچ ضرری برای حیوان شما ندارد و شما به راحتی میتوانید آن را تمیز کنید.

نحوه شستشو

توصیه میشود برای نطافت این خانه سگ بالشت را در داخل ماشین لباسشویی و خود خانه را با با دستمال مرطوب و کمی مایع دست شویی بر روی چرم بکشید و آن را تمیز کنید، با توجه به چرمی بودن خانه از انداختن آن در ماشین لباسشویی خودداری فرمایید.

انواع خانه سگ

معمولا خانه مناسب سگ با جنس های مختلف به صورت ذیل ساخته میشود:

  • خانه های پارچه ایی
  • خانه چرمی
  • خانه چوبی
  • خانه پلاستیکی
  • خانه نمدی

جای خواب سگ

سگ ها حیواناتی هستند که تمایل دارند در زمان استراحت فضایی را کاملا متعلق به خود داشته باشند و بسیار حس خوبی به آن ها میدهد. لانه سگ در سه نوع خانه پارچه ایی سگ ، خانه چرمی سگ ، خانه چوبی سگ که مناسب سگ های نژاد بزرگ می باشد در بازار موجود می باشد و دارای تنوع و سایز های مختلف می باشد.

لزوم خرید جای خواب سگ

در هنگام خرید خانه سگ به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • اندازه مناسب: محل استراحت سگ باید از سایز سگ شما بزرگتر باشد.
  • قابلیت شست و شو: به دلیل ویژگی‌های رفتاری سگ و امکان آلوده شدن سگ با بقایای غذا و ادرار بهتر است جای خواب سگ قابل شستشو باشد. خصوصاً در ارتباط با سگ‌هایی که آلرژی دارند و وسایل آنها باید به صورت مرتب شسته و ضدعفونی شود این موضوع اهمیت بیشتری دارد.

انواع لانه برای حیوانات

شما دوستان عزیز میتوانید با مراجعه به بخش خانه سگ در سایت پت شاپ پتزی محصولات مختلف را مشاهده و خرید نمایید.

اطلاعات بیشتر

وزن 6001 g
ابعاد 47 × 50 × 57 cm

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خانه سگ مدکاو مناسب سگ های نژاد کوچک چرم مصنوعی سایز ۴۷ در ۵۰ در ۵۷ کد ۳۳۵”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

شناسه محصول: 345