توضیحات

پوچ گربه دین بستس

پوچ گربه چیست

پوچ گربه دین بستس یک نوع وعده مقوی غذایی گربه است و جز دسته بندی غذای تر گربه در نظر گرفته میشود، که با طمع های مختلف تهیه میشود و بسته به نوع آن ها کاربرد های مختلف دارد و معمولا شکل سوپ مانند می باشد و به آن سوپ گربه  و یا خوراک گربه نیز میگویند و در بازار به عنوان پوچ گربه به فروش میرسد.

داخل پوچ گربه تیکه های گوشت و یا مرغ وجود دارد، معمولا این خوراک گربه غنی از ویتامین هستند و گربه با خوردن یکی از آن ها سیر میشود و همچنین یک عدد از آن ها میتواند یک وعده کامل غذایی برای گربه با توجه به سن و نژاد آن باشد.

کاربرد پوچ گربه

همانطور که اشاره شد پوچ گربه به دلیل غنی بودن آن برای تقویت بچه گربه ها ، تامین ویتامین های گربه های بالغ و مخصولا برای تقویت گربه های مریض و یا مسن کاربرد شایانی دارد.  تقویت بچه گربه ها و همچنین گربه های مسن که ممکن است مشکل دندان داشته باشند بسیار مناسب است هرچند پوچ ها معمولا به عنوان تشویقی گربه و یا مکمل غذایی برای گربه های بالغ نیز قابل استفاده است. با توجه به بویی که این غذا دارد، حیوان های بد غذا نیز این پوچ گربه را رد نمی کنند و شما میتوانید با وعده غذایی آن را مخلوط کرده.

پوچ گربه دین بستس

دیاین بست یکی از شرکت های قدیمی و حرفه ایی آلمانی است که به صورت تخصصی فقط برای گربه غذا های مختلف از جمله غذای خشک گربه دین بستس ، کنسرو گربه و انواع مختلف ووم گربه و همچنین پوچ های گربه محصولات مختلفی دارد.  محصولات داین بست در سطح کیفیتی بالایی می باشند و فروش جهانی دارد. پوچ گربه دین بستس که به سوپ گربه هم معروف است یکی از انواع غذای گربه به حساب می آید و تا حدود زیادی شبیه به کنسرو گربه است؛ اما تفاوت‌هایی با هم دارند که بهتره با بعضیاشون آشنا بشویم تا بهتر بتوانیم تصمیم برای خریدشان بگیریم.

تفاوت پوچ گربه با کنسرو گربه

در واقع تفاوت اصلی پوچ ها با ووم گربه و یا کنسرو های گربه در نحوه بسته بندی به خاطر مدت زمان نگهداری و وزن و همچنین معمولا نوع غذا غنی تر از غذا های دیگر است و حاوی ویتامین ها و مواد مورد نیاز حیوان می باشد. کنسر گربه در بسته بندی سخت و غیر قابل انعطاف ارائه می شوند که بتوان مدت زمان بیشتری نگهداری شود اما در صورتی که پوچ ها در بسته بندی های نرم و قابل انعطاف در بازار موجود هستند و معمولا وزن و محتویات کمتری نسبت به کنسروها دارند اما لازم است بدونید پوچ ها نیز بسته بندی معمولی ندارد و مدت زمان نگهداری آن ها نیز طولانی است.

خرید پوچ گربه

معمولا در بازار تنوع های مختلفی از پوچ گربه وجود دارد، برند های مختلف ، طمع های مختلف.  اما با داشتن ترکیبات و ویتامین های غنی شده توصیه میگردد در برنامه غذایی حیوان دوست داشتنی خود داشته باشید و لازم است بدانید برخی از آن ها خاصیت دفع هیر بال هم دارد . پیشنهاد می شود از محصولات کنسرو های گربه نیز دیدن فرمایید.

کنسرو گربه

غذاهای کنسرو شده در انواع مختلفی بسته بندی و تولید میشوند و اصطلاحا به آنها غذای تر گربه (کنسرو گربه و ووم گربه ) گفته میشود. با توجه به اینکه در این محصولات، آب از غذا گرفته نشده است، ماندگاری آنها از زمان باز شدن درب نسبت به غذای خشک کمتر است و پس از باز شدن بایستی در یخچال نگهداری شود. از طرفی، آب موجود در کنسرو گربه یکی از منابع تامین آب بدن گربه محسوب میشود و به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می‏کند. غذاهای تر نباید به عنوان غذای اصلی و یا به عنوان تنها جیره غذایی گربه به او داده شوند چراکه به تنهایی نیازهای کامل بدن گربه را تامین نکرده و از طرفی با توجه به نرم بودن آنها (مانند غذای خانگی) در طول زمان می‏توانند باعث بروز مشکلات دهان و دندان شوند.شما دوستان عزیز بایستی یک رژیم غذایی از غذا های تر و غذاهای خشک برای گربه خود در نظر داشته باشید، غذای خشک گربه دین بستس باعث میشود دندان های گربه شما در هنگام جویدن تمیز شود و مواد غذایی مکمل آن باعث میشود که نیاز گربه شما را بر طرف کند.

دیاین بست

برند دیاین بست با توجه به کیفیت و بوی دلپذیر آن برای گربه ها معروف است به غذای مخصوص گربه های بد غذا ، اگر گربه شما در انتخاب غذا سختگیر است حتما برند دین بستس را تست کنید البته برخی گربه ها تمایل به طمع گوشت دارند بعضی گربه ها مرغ پسند هستند شما پس از مدتی سلیقه گربه خود را متوجه میشوید و میتوانید نسبت به علایق گربه خود خرید کنید، هر چند محصولات برند داین بستس آلمان محدود به ایت دو طمع نیست.

  • پوچ دین بستس حالت تیکه های گوشت مایعی دارد و درصد قابل توجهی از آب بدن مورد نیاز حیوان شما رو تامین کند.
  • غذای گربه داین بست بسیار لذیذ و خوش خوراک می باشد.
  • سوپ گربه به دلیل اینکه وزن کمتری دارد مناسب استفاده در یک وعده دوست چهار پای شما می باشد و بر خلاف کنسرو که نیاز به نگهداری در یخچال بعد از باز کردن ندارد.
  • هضم و گوارش این غذا بسیار راحت می باشد.

طمع ها داین بستس

  • پایه ماهی
  • پایه مرغ
  • پایه بره

مشخصات محصول

ساخت کشور آلمان

تاریخ مصرف : بلند دار

شما دوستان میتوانید جهت مشاوره از طریق چت سایت به صورت انلاین سوال خود را با ما مطرح کنید.

 

اطلاعات بیشتر

وزن 100 g

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پوچ گربه دین بستس طمع ماهی حلوا ساخت آلمان وزن ۱۰۰ گرم کد ۳۱۴”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

شناسه محصول: 314