محصولات مرتبط

شامپو روزانه حیوانات پرسا مناسب سگ و گربه ۲۵۰CC کد ۲۶۵

Perssa Animal Shampoo Daily
بازگشت 7 روزه کالا
ارسال سریع
ضمانت اصالت کالا

ناموجود

توضیحات

شامپو روزانه حیوانات پرسا

 

شامپو روزانه حیوانات پرسا

شامپو روزانه حیوانات پرسا محصولی با کیفیت عالی و استفاده اسان برای حیوانات مخصوصا سگ و گربه میباشد. فرمول با کیفیت این محصول به صورتی است که برای نظافت روزانه مناسب است در عین حال که بدن را تمیز و خوشبو میکند رطوبت پوست و موی حیوان را حفظ میکند و موجب شادابی پوست حیوان شما میشود.

شامپو روزانه سگ و گربه

در شامپو روزانه حیوانات پرسا برای استفاده و نظافت روزانه دوست چهارپای شما تهیه شده است و میتوانید پس از هر پیاده روی خارج از منزل دست و پای حیوان خود را بشویید.

این محصول به دلیل اینکه از مواد طبیعی تهیه شده است هیچ گونه حساسیتی برای دوست شما ندارد و همچنین این شامپو روزانه حیوانات پرسا دارای مجوز از سازمان دامپزشکی کشور به شماره ۳۴/۱۱۱۴۵ می باشد.

این محصول در حجم ۲۵۰ سی سی تولید میگردد.پرس

روش مصرف شامپو سگ و گربه

حیوان را با آب گرم به خوبی خیس کرده و شامپو روزانه سگ و گربه را روی کل بدن حیوان (از سر تا دم) بریزید و پوست و موی حیوان را به خوبی با شامپو ماساژ دهید. در پایان بدن حیوان را به طور کامل آبکشی نمایید.

روش نگهداری شامپو حیوانات پرسا

در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم تور خورشید نگهداری شود.

شامپو سگ

سگ‌ها به نسبت گربه‌ها نیاز بیشتری به حمام دارند و با توجه به پوست حساس‌شان استفاده از شامپو مناسب سگ برای شستشوی آن‌ها اهمیت زیادی دارد تا دچار مشکلات پوستی و رشد حشرات موذی در لابه لای موهای آن ها نشوند. دفعات حمام سگ‌ها به مواردی همچون نژاد، نوع موها، نوع پوست و میزان فعالیتشان در داخل و خارج بستگی دارد. هر چقدر سگ شما زمان بیشتری در محیط بیرون سپری کند در نتیجه میزان بیشتری گرد و غبار و آلودگی جذب پوست و موهایش می‌شود و نیاز بیشتری به استحمام با آب گرم و شامپو مخصوص سگ برای زدودن آلودگی‌ها و حفظ سلامتی دارد.

شامپو مناسب سگ ها

برای بسیاری از صاحبان سگ این موضوع پیش آمده و به دفعات شنیده اند که سگ ها را نباید استحمام کرد اما در واقع دوستانی که سگ خود را در داخل منزل نگهداری میکنند و برای پیاده روی سگ خود را به پارک و محلی بیرون از خانه میبرد نیاز است تا دست و پای حیوان را بشویند تا آلودگی وارد منزل نشود و همچنین برخی سگ ها به دلیل داشتن مو بلند ممکن است حشراتی مانند کک و کنه داخل مو آن ها برود و باعث ناراحتی پوستی شود بنابراین بسته به نژاد سگ شما دوست شما نیز نیاز به استحمام و استفاده از شامپو روزانه سگ دارد تا همیشه پوستی شاداب و موهای لطیف داشته باشد.

ضرورت استفاده از شامپو مخصوص سگ

در موارد زیر شما حتماً باید سگ خود را به حمام ببرید و با شامپو مخصوص سگ ها و آب ولرم (۲۵ درجه سانتیگراد)  بدنش را شستشو دهید، سگ ها از اب ولرم لذت میبرند:

  • زمانی که سگ در خارج از محیط خانه نیز حضور دارد و گرد و غبار به موهایش می‌چسبد.
  • سگ های مو بلند نیاز به رسیدگی بیشتری دارند.
  • پوست و موی سگ آلوده به کک، شپش و انگل است که باعث ریزش موی سگ و یا ناراحتی پوستی و زخم از بابت وجود حشرات موذی باشد.البته در این مورد شما میتوانید از شامپو ضد کک و کنه سگ و گربه استفاده کنید.
  • زمانی که بدن سگ شما آغشته به مواد شیمیایی و روغنی شده که ممکن است موجب مسمویتش شود.

شامپو روزانه گربه

شامپو روزانه گربه پرسا یک گزینه خوب برای گربه هایی که پوست حساس دارند . این شامپو گربه با توجه به فرمول طبیعی خود باعث کاهش خارش های پوستی و از بین برنده باکتری است. این شامپو مناسب گربه های حساس است که از متریال طبیعی تهیه شده است و رایحه بسیار خوبی دارد و هیچ گونه حساسیتی برای دوست شما ندارد و همچنین این شامپو گربه پرسا دارای مجوز از سازمان دامپزشکی به شماره ۳۴/۱۱۱۴۵ می باشد.

این محصول در حجم ۲۵۰ سی سی تولید میگردد.

ضرورت استفاده از شامپو مخصوص گربه

در موارد زیر شما حتماً باید گربه خود را علی رغم عدم تمایلش به حمام ببرید و با شامپو مخصوص گربه ها و آب ولرم (۲۵ درجه سانتیگراد)  بدنش را شستشو دهید:

  • زمانی که گربه در خارج از محیط خانه نیز حضور دارد و گرد و غبار به موهایش می‌چسبد.
  • گربه سالخورده شده و دیگر توانایی تمییز کردن مداوم بدن خود را ندارد.
  • پوست و موی گربه آلوده به کک، شپش و انگل است که باعث ریزش موی گربه می‌شود.البته در این مورد شما میتوانید از شامپو ضد کک و کنه گربه استفاده کنید.
  • زمانی که بدن گربه شما آغشته به مواد شیمیایی و روغنی شده که ممکن است موجب مسمویتش شود.

عدم استفاده از شامپو انسانی برای حیوانات

  • دقت کنید هرگز از شامپوی انسان حتی شامپو بچه برای شست و شوی گربه خود استفاده نکنید و حتما همیشه از شامپو مخصوص گربه استفاده نمایید. چرا که PH پوست انسان و گربه متفاوت است و استفاده از این شامپوها بعلت اسیدی‌تر بودن به پوست گربه آسیب می‌رساند و سبب خشکی پوست و ریزش موهایش می‌شود.

خرید شامپو حیوانات پرسا

فروشگاه پتزی عرضه کننده انواع شامپو حیوانات ، شما دوستان میتوانید جهت مشاهده لوازم بهداشتی حیوانات بر روی لینک کلیک کنید.

اطلاعات بیشتر

وزن 280 g

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو روزانه حیوانات پرسا مناسب سگ و گربه ۲۵۰CC کد ۲۶۵”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

شاید شما این را نیز دوست داشته باشید

شناسه محصول: 265