ظرف غذاخوری سگ فلزی ضد مورچه سایز بزرگ لاستیک دار رنگ استاتیک قطر ۲۴ CM کد ۱۸۷

Dog Anti ant Dish

توضیحات

ظرف غذای سگ ضد مورچه

ظرف غذاخوری سگ فلزی ضد مورچه

ظرف غذا سگ فلزی ضد مورچه یا به عبارتی Anti ant bowl for dog یک انتخاب ایده آل برای دوستانی است که به حیوان خود اهمیت میدهند یکی از مزایای مهم این ظرف سگ ضد مورچه بودن آن است به این منظور که مورچه به دلیل جنس سطح ظرف امکان بالارفتن ندارد و دیگر امتیاز این ظرف، لاستیک زیر ظرف غذای سگ می باشد و اجازه نمی دهد تا زمانی که سگ مشغول غذا خوردن است ظرف حرکت کند و باعث اذیت سگ شود و دلیل دیگر ساخت مخروطی ظرف غذای سگ این است که از احتمال برعکس شدن ظرف توسط حیوان کمتر میشود. لازم به ذکر است رنگ این ظرف به صورت استاتیک میباشد و نمیریزد و با شستن آسیبی نمی بیند و میتوانید از این ظرف فلزی سگ برای دو حالت آب و هم برای غذا استفاده نمایید.

ظرف غذای سگ فلزیابعاد ظرف فلزی سگ

این ظرف غذای ضد مورچه سگ به قطر ۲۴ سانتی متر و ارتفاع ۷ سانتی متر می باشد و جنس ظرف غذای سگ فلزی است و همچنین  دور زیر ظرف سگ یک لاستیک دارد که از سرخوردن ممانعت به عمل می آورد.

این ظرف سگ دارای دو رنگبندی می باشد :

  • آجری نارنجی
  • بنفش

ظرف شیبدار سگ

ظرف های شیبدار سگ معمولا عمق بیشتری نسبت به بقیه ظرف غذای سگ دارند و قطر دهانه ظرف از قطر پایین ظرف کمتر است و با شیب ملایمی به سمت انتهای ظرف میره این طراحی برای سگ های گوش بلند مانند سگ بیگل ، سگ باست هوند و سگ کاکراسپنیل بسیار مناسب است و اجازه نمیدهد که گوش های سگ وارد ظرف بشوند و کثیف شوند و نا گفته نماند این ظرف برای سگ هایی مانند ژرمن شپرد و یا  سگ گلدن رتریور و همسایز این نژاد ها نیز مناسب است و شیب و سطح صاف آن باعث میشود تا حشرات به داخل ظرف راه نیابند.

فروش ظرف غذای سگ

ضرورت انتخاب مناسب ظرف غذای سگ

خرید ظرف غذای سگ کار بسیار راحتی نیست و نیاز است قبل از آن تحقیق کنید و همچنین ببینید کدام مدل مناسب نژاد سگ شما است در بازار مدل های مختلفی ظرف غذا و آب سگ با تنوع زیاد وجود دارد و هر کدام برای یک نژاد مناسب است به عنوان مثال سگ هایی که عادت دارند کاسه خود را برگردانند بایستی ظرف غذای سنگینتر خریداری نمایید و یا سگ هایی که گوش بلند تری دارند ظرف های مخروطی مناسبشان است ویا برای برخی سگ های شکمو که دوست دارند غذای خود را تند بخورند و برای جلوگیری از دلدرد آن ها یک نوع ظرف خاص طراحی شده است به نام ظرف آرام خور سگ که کمک میکند تا سرعت خوردن سگ کمتر شود لذا پت شاپ پتزی توصیه مینماید تا قبل از خرید مقاله راهنمای خرید ظرف غذای سگ را مطالعه نمایید تا با یکبار هزینه کردن مناسبترین ظرف را خریداری نمایید.

فروش انواع ظروف سگ در پت شاپ پتزی ، برای مشاهده دیگر مدل ها بر روی لینک کلیک کنید

 

اطلاعات بیشتر

وزن نامعلوم
ابعاد نامعلوم
رنگ

بنفش, آجری, زرد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ظرف غذاخوری سگ فلزی ضد مورچه سایز بزرگ لاستیک دار رنگ استاتیک قطر ۲۴ CM کد ۱۸۷”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

محصولات مرتبط

شناسه محصول: 187